Algemeen

Gebruik Oasis Parcs - Wilt u iets melden over een storing?

Uiteraard proberen wij de dienstverlening naar u als gast via onze website op een zo hoog mogelijk peil te houden. Mocht er onverhoopt toch iets op de website fout gaan, bijvoorbeeld door een technische storing, dan zouden wij u willen vragen om contact met ons op te nemen via het contact formulier, LiveChat of per telefoon of e-mail. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zullen zo snel mogelijk het probleem verhelpen. 

Privacy - Heeft u een vraag over uw privacy

Om uw privacy zo goed mogelijk te kunnen garanderen hebben wij een privacy statement op gesteld. U vindt deze onder de volgende link

Probleem melden - Wilt u een probleem melden?

Als u een probleem ondervindt tijdens het boeken, dan willen wij u natuurlijk graag telefonisch verder helpen. U kunt hiervoor tijdens kantooruren bellen met het telefoonnummer + 31 (0) 10 268 70 00. Wij helpen u graag verder.

Ook voor het maken van een voorkeurs- of optieboeking kunt u terecht bij ons via de LiveChat, of per telefoon of per e-mail contact met ons opnemen.

Oasis Parcs - Hoe kan ik op de hoogte blijven van jullie nieuws?

Oasis Parcs heeft verschillende social media profielen, zowel algemene accounts als per resort:

Oasis Parcs

Oasis Coral Estate Beach Dive & Wellness Resort

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d’Olonne

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

LiveChat - Hoe gebruik ik de LiveChat?

Wanneer u een vraag of opmerking heeft kunt u op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 (Nederlandse tijd) gebruik maken van de LiveChat. Rechtsonderin op de pagina ziet u een oranje button ’chat met ons’. Door middel van uw naam en uw emailadres kunt u de chat starten. Wij helpen u graag direct verder met uw vraag!

Wanneer wij niet beschikbaar zijn op de LiveChat ziet u 'stuur ons een bericht' op de oranje button rechtsonder. U kunt dan uw naam en e-mail adres invullen en een bericht achterlaten. Op werkdagen antwoorden wij binnen 24 uur. 

Informatie over uw verblijf

Check in en check out – Hoe laat kan ik in- en uitchecken?

Oasis Coral Estate Beach, Dive & Wellness Resort

Check-in is mogelijk vanaf 15.00 uur
Graag uitchecken voor 11.00 uur 

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d'Olonne

Check-in is mogelijk vanaf 16:30 uur 
Graag uitchecken voor 10:30 uur 

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

Check-in is mogelijk vanaf 15.00 uur
Graag uitchecken voor 10.00 uur

Adressen - Wat zijn de adressen van de parken?

Oasis Coral Estate Beach, Dive & Wellness resort
Coral Estate, Rif St. Marie
Curacao, Nederlandse Antillen

Telefoonnummer receptie: + 599 9 652 1111
E-mail receptie: coralestate@oasisparcs.com 

Oasis Parcs Les Jardins des Sables d’Olonne
28 Rue du Pré Etienne
85180 Le Château d’Olonne
Frankrijk

Telefoonnumer receptie: + 33 (0) 2 51 23 63 67
E-mail receptie: lesjardins@oasisparcs.com

Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

De Eco Punt 1
3253 ML Ouddorp
Nederland

Telefoonnummer receptie: + 31 (0) 187 745 020
E-mail receptie: receptie@werelds.nl

Omgeving - Waar vind ik informatie over de omgeving?

Informatie over de omgeving van uw vakantiepark vindt u op de speciale pagina over het door u gekozen vakantiepark onder de button ‘Omgeving’. U vindt hier informatie over de plaats waarin het vakantiepark zich bevindt; over de regio en over het land. 

Reserveringen

Reservering maken - Waarom zie ik geen prijs?

Wanneer u kijkt in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel kunt u de actuele beschikbaarheid bekijken. U ziet alleen bij de beschikbare periodes een prijs aangegeven. Deze prijs is inclusief eventuele kortingen. Voor meer informatie wat er precies inclusief en exclusief is berekend in deze prijs kunt u het grijze i'tje aanklikken naast de naam van de accommodatie. Hier vindt u ook meer informatie over het arrangement.

Wanneer u geen prijs  ziet is er van dat specifieke accommodatie type voor de ingevoerde data en personen helaas geen beschikbaarheid.

Reservering maken - Kan ik een voorkeur doorgeven?

Mocht u één van onze resorts eerder hebben bezocht en een voorkeur hebben voor een specifiek villa nummer kunt u contact met ons opnemen via de LiveChat, per telefoon of per e-mail. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Ook voor andere voorkeuren of vragen, zoals een optieboeking, kunt u contact met ons opnemen.

Verzekeringen - Kan ik een verzekering afsluiten?

Helaas kunt u bij ons geen annuleringsverzekering afsluiten. Wij raden u aan om de annuleringsverzekering zelf af te sluiten. U kunt onze algemene voorwaarden hier  vinden.

Reserveringsvoorwaarden - Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

U kunt de reserveringsvoorwaarden hier vinden. Iedere boeker ontvangt deze link ook in de boekingsbevestiging. 

Prijzen en kortingen - Waar vind ik prijzen en de kortingen?

De prijzen van onze accommodaties zijn zichtbaar op elke pagina, aan de rechterkant in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel. De prijzen laten direct de actuele beschikbaarheid zien. Mocht u geen prijs zien voor de datum die u geselecteerd heeft, is deze helaas niet meer beschikbaar. Kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor meer informatie over onze lopende acties kunt u terecht op onze pagina 'aanbiedingen'.

Een accommodatie zoeken - Hoe vind ik een vakantiewoning?

De accommodaties zijn terug te vinden onder het kopje ‘vakantiehuizen’. U kunt hier per accommodatie de specificaties terug vinden. Vergelijken kan via het vakantiehuizenoverzicht.

Boekingen

Annuleren - Kan ik mijn vakantie annuleren?

Mocht u onverwacht uw vakantie annuleren, dan vragen wij u altijd om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij raden u aan om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat u tegen de financiële tegenvallers van de annulering bent beschermd. Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 21 dagen voor aankomst.

Wijzigen - Kan ik mijn boeking wijzigen?

Voor kleine wijzigingen kunt u terecht in uw account met uw eigen persoonlijke inlog gegevens die u per e-mail heeft ontvangen bij het maken van de boeking. Voor andere wijzigingen kunt u contact met ons opnemen. 

Persoonlijke gegevens wijzigen - Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Wanneer u inlogt met uw persoonlijke inlognaam en wachtwoord kunt u uw persoonlijk gegevens wijzigen. Nadat u uw boeking heeft afgerond, heeft u hiervoor de inloggegevens per e-mail ontvangen. Als u onverhoopt niet bij uw account kunt, dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij helpen u dan graag verder.

Boekingsstatus - Wat is mijn boekingsstatus?

Als u bij ons boekt, dan wordt uw boeking direct online vastgelegd, zodat u altijd verzekerd bent van uw verblijf. U ontvangt ter bevestiging direct na boeking een boekingsbevestiging in uw mailbox. In deze e-mail vindt u tevens log in gegevens. Hiermee kunt u inloggen op onze website. Graag vragen wij u om direct na het maken van de boeking de aanbetaling te voldoen of in het geval van een last minute boeking (35 dagen of minder voor aankomst) het volledige bedrag. U kunt dit doen door in te loggen en dan de betaling te voldoen via de betalingsmogelijkheden zoals iDeal of creditcard. Mocht u onverhoopt geen e-mail hebben ontvangen met inloggegevens, dan vragen wij u om even in uw SPAM box te kijken. Als de bevestiging zich daar niet bevindt, dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Na het betalen van de aanbetaling is de boeking officieel bevestigd.

Kortingen - Zijn er kortingen mogelijk?

Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor speciale aanbiedingen raden wij u aan bij de aanbiedingen te kijken of u in te schrijven voor de nieuwsbrief.

Een accommodatie boeken - Hoe kan ik een vakantiewoning boeken?

U kunt uw accommodatie eenvoudig boeken via de website. Het is ook mogelijk om per telefoon of per e-mail een boeking te maken.

Mocht u een speciale wens, voorkeur of eerst een optieboeking willen maken, kunt u contact met ons opnemen.

Betalingen

Betaling voldoen - Hoe kan ik de betaling voldoen?

Na het maken van uw boeking ontvangt u van ons een e-mail met inlog gegevens. Hiermee kunt u inloggen op onze website (rechtsboven bij 'inloggen'). Door in te loggen komt u in uw persoonlijke omgeving waar u uw reservering kunt bekijken en uw gegevens verder kunt aanvullen of wijzigen. Tevens kunt u hier ook de aanbetaling voldoen via iDeal of Creditcard.

Als u een betalingsherinnering heeft ontvangen van ons, of wanneer u het resterende bedrag wilt betalen, vragen wij u om opnieuw in te loggen met deze gegevens op onze website. Deze zijn verstuurd tezamen met uw boekingsbevestiging. U kunt dan in uw persoonlijke omgeving de betaling voldoen via iDeal of Creditcard.

Bent u uw inloggegevens vergeten? Neemt u dan alstublieft contact met ons.  

Als u uw boeking bij Oasis Coral Estate wilt betalen, moet u bij het seizoen op de balk klikken en vervolgens selecteren: “seizoen (jaar) Coral Estate”. Dan verschijnt uw boeking en kunt u de betalingsstappen volgen.

Lukt het niet te betalen via de online omgeving, kunt u tevens een bankoverschrijving doen. U vind onze bankgegevens bij 'Over Ons'. Graag verzoeken wij u in de beschrijving van de overschrijving uw boekingsnummer ter referentie te vermelden.

Betaalstatus in Oasis Parcs - Wat is mijn betaalstatus?

De status van uw betaling vindt u in uw account. U kunt uw account inzien door op onze website op de knop ‘Inloggen’ te drukken. Met uw gebruiksnaam en wachtwoord kunt u hier alle gewenste informatie vinden. Bovendien kunt u in uw account eenvoudig uw betalingen doen.

Betalingsvoorwaarden - Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Bij een boeking ontvangt de boeker per mail een bevestiging tevens factuur met een online betaallink. Voor een boeking die meer dan 84 dagen voor de aankomst wordt gemaakt, dient de aanbetaling van minimaal 30% van de huursom van de geboekte accommodatie, services, activiteiten en/of faciliteiten, direct na ontvangst van de bevestiging/factuur te worden betaald. Reserverings- & verzekeringskosten dienen direct volledig (100%) te worden betaald.

Het restantbedrag dient op zijn laatst 35 dagen voor de aankomst te zijn overgemaakt. Indien binnen 35 dagen voor de aankomst wordt geboekt dan dient de factuursom, na ontvangst van de bevestiging/factuur, in 1 keer 100% per direct te worden betaald.

Na betaling van het volledige factuurbedrag worden de reisbescheiden met toegangsvouchers per mail verstuurd.

U kunt de betaling voldoen door gebruik te maken van uw persoonlijke log in gegevens die u per mail heeft ontvangen bij uw bevestiging. Als u inlogt, kunt u de betaling voldoen per iDeal of Creditcard. Zodra de aanbetaling is voldaan, zal de boeking officieel bevestigd worden en ontvangt u een factuur.

Facturen en betalingen - Wanneer moet ik betalen?

U krijgt direct na boeking online een factuur toegezonden. U dient de aanbetaling direct te voldoen; de restbetaling moeten wij 35 dagen voor uw aankomst op ons vakantieresort ontvangen hebben.